Śląskie na ITBM World

Data publikacji:
15 Listopad 2024
Odsłuchaj tekst

Targi IBTM World to jedno z najważniejszych wydarzeń w międzynarodowym przemyśle spotkań. Silesia Convention Bureau już po raz drugi będzie reprezentować województwo śląskie i jego ofertę MICE.

Wydarzenie obędzie się w dniach 19-21 listopada 2024 roku w Barcelonie. Pojawi się na nim ponad 2,6 tys. hosted buyersów z całego świata, którzy będą poszukiwać dostawców do organizacji wydarzeń biznesowych różnego typu.  Wśród 2,5 tys. wystawców będzie również Polska. Za organizację Polskiego Stoiska Narodowego odpowiedzialne jest Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej. W gronie partnerów prezentujących swoje oferty znajdą się przedstawiciele convention bureaux, profesjonalni organizatorzy kongresów, firmy specjalizujące się w podróżach motywacyjnych, DMC, narodowy przewoźnik oraz obiekty kongresowe i targowe.

Na Polskim Stoisku Narodowym tym razem swoją ofertę zaprezentuje 16 wystawców z naszego kraju, w tym Silesia Convention Bureau. Przedstawiciele biura podczas kilkudziesięciu spotkań będą opowiadać o potencjale regionu do organizacji spotkań biznesowych zarówno w obszarze dużych wydarzeń jako kongresy i konferencje po małe wyjazdy motywacyjne dla grup.

W tym roku podczas ITBM oczekiwanych jest ponad 12 tys. gości. Tegorocznej edycji przyświeca hasło „People. Power. Potential”. Wydarzenie będzie koncentrować się na ukazaniu kluczowej roli ludzi w osiąganiu branżowych sukcesów. Wierzymy, że do sukcesu niezbędni są inni ludzie, a doświadczenia, które tworzymy, mają niezwykłą moc. Połączenie siły ludzi z nowoczesną technologią otwiera przed nami nieograniczone możliwości organizacji wydarzeń – mówią organizatorzy IBTM World.

 

Polska reprezentacja branży MICE była bardzo aktywna podczas szeregu wydarzeń w Fira Barcelona. Jednym z wystawców było Silesia Convention Bureau.

Targi odbyły się w dniach 28-30 listopada 2023 roku. Polskę reprezentowali przedstawiciele kilkunstu convention bureaux, Profesjonalnych Organizatorów Kongresów, firm organizujących podróże motywacyjne, DMC, Polskie Linie Lotnicze LOT oraz obiekty kongresowe i targowe. Pracownicy Silesia Convention Bureau przeprowadzili ponad 20 spotkań z zagranicznymi hosted buyers. Zainteresowanie regionem i jego ofertą było duże.

Opiekunem polskiego stoiska była Polska Organizacja Turystyczna - Poland Convention Bureau. Rolą Polskiej Organizacji Turystycznej jest zapewnienie jak najlepszych warunków do prowadzenia rozmów biznesowych podczas targów IBTM w Barcelonie. W tym roku mieliśmy rekordową liczbę zgłoszeń, aż 26. Początkowo planowaliśmy udział 13 partnerów, udało się tę liczbę zwiększyć do 16 – mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu.

Podczas happy hour na polskim stoisku serwowane były regionalne specjały, które zostały zapewnione przez wystawców. Silesia Convention Bureau częstowało gości miodulą - tradycyjną góralską nalewką na bazie miodu oraz kopalniokami, twardymi czarnymi cukierkami popularnymi na Śląsku już w XIX wieku.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się Muzyczne Poranki w ramach których przez trzy dni odbywały się koncerty Basi Giewont i DJ Corneliusa. Basia Giewont jest Muzyczną Ambasadorką Polski. Hitem drugiego dnia był gościnny występ Basi Giewont na norweskim stoisku. Podczas wspólnego występu z DJ Foxem (na co dzień dyrektor Bergen Convenion Bureau) Basia zaśpiewała swój utwór „Korale”. Jej występ został entuzjastycznie przywitany przez uczestników norweskiego happy hour.

W dniach 19-21 listopada br. odbędzie się kolejna edycja targów IBTM World, których THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym. W Barcelonie jak zwykle pojawi się wielu polskich hosted buyersów, na Polskim Stoisku Narodowym swoją ofertę zaprezentuje poza tym 16 wystawców z naszego kraju.

IBTM World to jedne z najważniejszych globalnych targów poświęconych branży MICE, za każdym razem przyciągające tysiące wystawców i zwiedzających. Jak poinformowali organizatorzy w tym roku oczekiwanych jest ponad 12 tys. gości, w tym ok. 2,5 tys. wystawców i ponad 2,6 tys. hosted buyersów. Wszyscy oni mają odbyć aż 132 tys. spotkań biznesowych.
Tegorocznej edycji przyświeca hasło „People. Power. Potential” („Ludzie. Moc. Potencjał”). Impreza będzie koncentrować się na ukazaniu kluczowej roli ludzi w osiąganiu branżowych sukcesów.

– Wierzymy, że do sukcesu niezbędni są inni ludzie, a doświadczenia, które tworzymy, mają niezwykłą moc. Połączenie siły ludzi z nowoczesną technologią otwiera przed nami nieograniczone możliwości organizacji wydarzeń – mówią organizatorzy IBTM World, podkreślając znaczenie współpracy i innowacji w świecie MICE.

Za organizację Polskiego Stoiska Narodowego na targach IBTM World odpowiedzialne jest Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej (PCB POT). W procesie akwizycji biuro otrzymało 25 zgłoszeń, z których do udziału w imprezie zakwalifikowano 16 podmiotów. W gronie partnerów prezentujących swoje oferty znajdą się przedstawiciele convention bureaux, profesjonalni organizatorzy kongresów, firmy specjalizujące się w podróżach motywacyjnych, DMC, narodowy przewoźnik oraz obiekty kongresowe i targowe: Poznań Congress Center – Grupa MTP, Poznań Convention Bureau, Polskie Linie Lotnicze LOT, Mazurkas DMC Poland, ICE Kraków Congress Centre, Jan-Pol DMC Poland, DMC Poland, Travel Projekt DMC Poland, Bespoke DMC Poland, Silesia Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau, Mazovia Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe Expo Kraków, Gdańsk Convention Bureau oraz Convention Bureau – Wrocław. W targach weźmie też udział Kopalnia Soli Wieliczka, która wspólnie z baristami przygotuje dla odwiedzających atrakcje i niespodzianki z zakresu marketingu sensorycznego. Na polskim stoisku obecni będą poza tym przedstawiciele PCB POT.

 

Twoja ocena:
Ocena: 0.0 (Oddano 0 głosy)
Wyświetlenia:  7